.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدير كل هماهنگي امور اقتصادي استانداري، خبر داد:
حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني

شمال نیوز: مدير كل هماهنگي امور اقتصادي استانداري مازندران كه در نخستين جلسه كارگروه استاني اين جشنواره سخن مي گفت، با اشاره به رويكرد جديد جشنواره و توجه ويژه به كسب و كارهاي تك (high tech )، بر ضرورت حضور شايسته و در خور شان استان در ششمين دوره اين جشنواره تاكيد كرد .

مهدي گلچوب، در نخستين جلسه كارگروه استاني جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني با اشاره به رويكرد جديد جشنواره و توجه ويژه به كسب و كارهاي تك (high tech )، بر ضرورت حضور شايسته و در خور شان استان در ششمين دوره اين جشنواره تاكيد كرد.

گلچوب، با اشاره به نقش محوري پارك علم و فناوري و بنياد نخبگان در جشنواره هاي ( علم و عمل )، افزود: با پيگيري اين دو مركز علمي و همكاري مراكز رشد دانشگاه هاي استان، زمينه حضور واحدهاي نمونه و برتر در اين جشنواره فراهم خواهد شد.

مدير كل هماهنگي امور اقتصادي استانداري، ابراز اميد واري كرد: با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد.

گلچوب، خاطر نشان ساخت: دبيرخانه اين همايش با مسئوليت مشترك پارك علم و فناوري و بنياد نخبگان در محل پارك مستقر شده و عمليات اجرايي براي حضور همه جانبه واحدهاي نخبه، دانش محور و برتر استان در بخش هاي صنعت، كشاورزي، تجارت و ... فراهم شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.